دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش
بررسی تاثیر آموزش مهارت های جرات مندی با افسردگی معلمان مدارس ابتدایی

خدانظر شهنوازی؛ سیمین اصغری نژاد

دوره 6، شماره 2 ، اسفند 1399، ، صفحه 288-304

https://doi.org/10.22034/ijes.2021.706744

چکیده
  هدف: پژوهش حاضر به منظور اثر آموزش مهارت جرات مندی بر افسردگی معلمان مدارس ابتدایی شهرستان چابهار انجام پذیرفت.روش: روش پژوهش حاضر با توجه به ماهیت، هدف و فرضیه های آن، نیمه آزمایشی بود. جامعه آماری پژوهش حاضر تمامی معلمان مدارس ابتدایی شهرستان چابهار  بودند که نمونه مورد مطالعه 30 نفر از معلمان مدارس ابتدایی شهرستان چابهار بودند ...  بیشتر