آ
-
آرمند، محمد
طراحی الگوی جامعهپذیری دانشآموزان متوسطه دوم بر اساس مبانی جامعهشناختی سند تحول بنیادین در نظام تعلیموتربیت جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 218-229]
-
آقاخانی، فاطمه
ارائه مدل برنامهدرسی مبتنی بر سرزندگی در دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 317-328]
ا
-
ابراهیم پور، مجید
مقایسه اثربخشی روان درمانی انگیزشی و درمان شناختی-رفتاری بر خود ناتوانسازی تحصیلی در نوجوانان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 329-340]
-
ابراهیمی، وحید
رابطه تدریس تحولآفرین و عملکرد تحصیلی با نقش میانجی اشتیاق تحصیلی در دانشآموزان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 123-132]
-
ابراهیمی قوام، صغرا
شناسایی شاخصهای روانشناختی مدارس ایمن [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 67-78]
-
ابوالمعالی، خدیجه
اثربخشی تلفیق آموزش خودتعیینگری و هنر بر کاهش فرسودگی تحصیلی دانشآموزان پسر پایه پنجم ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 86-96]
-
ابوطالبی، نرگس
ارائه مدل برنامهدرسی محیط کار با رویکرد آیندهپژوهی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 296-310]
-
ابویی اردکان، محمد
فهم سوگیریهای تصمیمگیری مبتنی بر رویکرد علوم شناختی (مورد مطالعه: صنعت مشاوره مدیریت) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 57-71]
-
احتشامی، محمدرضا
شناسایی و اعتبارسنجی مولفههای اصلی دورههای توسعه حرفهای اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان با رویکرد یادگیری معکوس فراترکیب و مصاحبه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 13-26]
-
احمدی، غلامعلی
شناسایی مولفه های جانشین پروری با تاکید بر آموزش و بررسی وضعیت آنها در بانک تجارت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 230-241]
-
اردلان، محمد رضا
رابطه ی رهبری توزیعی با تعالی سازمانی مدارس با نقش میانجی توانمندسازی ساختاری و روان-شناختی در معلّمان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 41-56]
-
اژدری، میترا
اثربخشی مدیریت زمان بر تعهد به مدرسه و خلاقیت دانشآموزان دختر متوسطه دوم شهر اهواز [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 178-189]
-
اسماعیل زاده قندهاری، محمدرضا
مدل توسعه ای اقتصادی اجتماعی فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 306-316]
-
اعتماد اهری، علاء الدین
مدلسازی معادلات ساختاری رابطه بین سرمایه روان شناختی با صلاحیت حرفه ای مدیران آموزشی بامیانجیگری فرهنگ سازمانی در مدارس شهرستان دماوند [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 233-244]
-
اعتماد اهری، علاءالدین
ارائه مدل برنامهدرسی مبتنی بر سرزندگی در دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 317-328]
-
افتخار صعادی، زهرا
اثربخشی مدیریت زمان بر تعهد به مدرسه و خلاقیت دانشآموزان دختر متوسطه دوم شهر اهواز [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 178-189]
-
افضلی، افشین
رابطه ی رهبری توزیعی با تعالی سازمانی مدارس با نقش میانجی توانمندسازی ساختاری و روان-شناختی در معلّمان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 41-56]
-
اکبری مقدم، بیت اله
طراحی الگو تاثیر حالات روان شناختی بر وفاداری کارکنان سازمان آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 150-165]
-
اکرامی، محمود
اعتبارسنجی مدل ساختاری دانشگاه نسل سوم مبتنی بر آموزش از دور [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 103-112]
-
امان زاده، آمنه
اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر ادراک از کیفیت تدریس معلمان، تفکر انتقادی و احساس تعلق به مدرسه در دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 285-295]
-
انصاریان، فهیمه
طراحی الگوی جامعهپذیری دانشآموزان متوسطه دوم بر اساس مبانی جامعهشناختی سند تحول بنیادین در نظام تعلیموتربیت جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 218-229]
-
ایزانلو، بلال
آموزش ریاضی: عزم بر قصه گویی تا خلاقیت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 362-372]
-
ایمانی، محمدنقی
شناسایی متغیرهای هنجاری و رفتاری موثر در عملکرد مدیران مدارس ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 352-361]
-
ایمانی، محمدنقی
شناسایی ابعاد فرهنگی و اجتماعی سیستمهای اطلاعات مدیریت آموزش در قالب یک چارچوب مفهومی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 275-284]
ب
-
باقری، آرزو
طراحی الگوی استراتژیک توسعه شایستگی های کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گیلان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 47-56]
-
باقری، افسانه
طراحی الگوی استراتژیک توسعه شایستگی های کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گیلان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 47-56]
-
بختیاری رمضانی، غلامرضا
شناسایی ابعاد و مولفههای تشکیلدهنده و عوامل اثرگذار بر کشف و حمایت استعدادهای دانشآموزان دوره متوسطه اول در مناطق محروم [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 167-176]
-
برنا، محمد رضا
اثربخشی مدیریت زمان بر تعهد به مدرسه و خلاقیت دانشآموزان دختر متوسطه دوم شهر اهواز [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 178-189]
-
بریمانی، ابوالقاسم
رابطه تدریس تحولآفرین و عملکرد تحصیلی با نقش میانجی اشتیاق تحصیلی در دانشآموزان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 123-132]
-
بستاکی، محمد
درک تجربه زیسته دانشآموزان پسر پایه دوازدهم رشته تربیت بدنی در ایام همه گیری کووید-19 (یک رویکرد پدیدارشناسانه) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 209-220]
-
بیاتی، محمدعلی
ارائه مدل مسئولیت اجتماعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 207-217]
پ
-
پاشاخانلو، نگارین
شناسایی عوامل موثر بر مدیریت استعداد (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان جنوب کشور) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 89-102]
-
پرسته قمبوانی، فاطمه
شناسایی ابعاد و مولفههای خودرهبری در اعضای هیات علمی با رویکرد اسلامی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 292-305]
-
پیرانی، ذبیح
تدوین و اعتبار یابی الگوی برنامه درسی تلفیقی در آموزش مجازی دوره ابتدایی در شرایط همهگیری کووید-19 [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 137-149]
-
پیرانی، ذبیح
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر انگیزش تحصیلی، درگیری تحصیلی و کیفیت زندگی در مدرسه دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص شهر همدان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 257-266]
-
پیرجمادی، سحر
درک تجربه زیسته دانشآموزان پسر پایه دوازدهم رشته تربیت بدنی در ایام همه گیری کووید-19 (یک رویکرد پدیدارشناسانه) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 209-220]
-
پیرخائفی، علیرضا
نقش واسطه ای ذهن آگاهی در رابطه بین توانایی های شناختی با خردمندی در دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 262-273]
-
پیرزاد، علی
ارائه الگوی آسیبشناسی برنامهریزی مسیر شغلی با رویکرد عملکرد بالا با استفاده از تکنیک دلفی فازی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 373-385]
-
پیمانی زاد، حسین
مدل توسعه ای اقتصادی اجتماعی فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 306-316]
ت
-
تجری، طیبه
ارائه مدل برنامهدرسی محیط کار با رویکرد آیندهپژوهی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 296-310]
-
تره باری، حافظ
مدل یابی عوامل اثرگذار بر حسادت سازمانی در کارکنان دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی: استان های شمال غرب کشور) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 143-156]
-
تقوایی، داوود
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر انگیزش تحصیلی، درگیری تحصیلی و کیفیت زندگی در مدرسه دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص شهر همدان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 257-266]
-
تقوایی یزدی، مریم
ارائه مدل برنامهدرسی محیط کار با رویکرد آیندهپژوهی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 296-310]
-
تقی پور، حسینعلی
ارائه مدل برنامه آموزشی برای دانشگاههای نسل چهارم در ایران با رویکرد آمیخته [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 266-278]
-
تیموری، امیر
تدوین و مدلیابی معادلات ساختاری بیحوصلگی دانشآموزان بر اساس نظریههای ضمنی هوش، معنای زندگی و حمایت از خودمختاری ادراکشده [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 37-46]
ث
-
ثابت، مهرداد
اثربخشی تلفیق آموزش خودتعیینگری و هنر بر کاهش فرسودگی تحصیلی دانشآموزان پسر پایه پنجم ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 86-96]
ج
-
جعفری، مهران
مدل توسعه ای اقتصادی اجتماعی فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 306-316]
-
جعفری، نعمت اله
شناسایی شاخصهای روانشناختی مدارس ایمن [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 67-78]
-
جهانی، حوریه
فهم سوگیریهای تصمیمگیری مبتنی بر رویکرد علوم شناختی (مورد مطالعه: صنعت مشاوره مدیریت) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 57-71]
-
جهانیان، رمضان
شناسایی و تعیین روابط ارکان و مولفههای دانشگاه نسل چهارم در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 221-232]
-
جهانیان، رمضان
شناسایی ابعاد و مولفههای خودرهبری در اعضای هیات علمی با رویکرد اسلامی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 292-305]
ح
-
حاج انزهایی، زهرا
آزمون مدل تعامل هواداران، هویت هوادار و تصویر برند تیم های منتحب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 267-274]
-
حافظی، حسین
اعتبارسنجی مدل ساختاری دانشگاه نسل سوم مبتنی بر آموزش از دور [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 103-112]
-
حافظی، فریبا
بررسی اثربخشی روش تدریس معکوس بر سواد اطلاعاتی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 255-265]
-
حسن مرادی، نرگس
شناسایی مولفه های جانشین پروری با تاکید بر آموزش و بررسی وضعیت آنها در بانک تجارت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 230-241]
-
حسن مرادی، نرگس
شناسایی عوامل موثر بر مدیریت استعداد (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان جنوب کشور) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 89-102]
-
حسنوند، فضل الله
بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی (حلمسئله و تصمیم گیری) بر هوش بین فردی، عشق به یادگیری و خودکنترلی در دانشآموزان پسر [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 57-66]
-
حسین زاده، بابک
ارائه الگوی تأثیر مدیریت منابع انسانی الکترونیک بر بهرهوری پژوهشی معلمان (مطالعه موردی آموزشوپرورش استان مازندران) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 242-254]
-
حسینی، محمد علی
ارتقاء تعامل مدرسه و خانواده در پیشگیری از سوء رفتارهای اجتماعی نوجوانان: واکاوی ابعاد و مولفه ها با رویکرد کیفی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 190-206]
-
حسینی ابریشمی، ملیحه
رابطه طرحوارههای ناسازگار اولیه با تابآوری تحصیلی در دانشجویان: نقش میانجیگری تنظیم شناختی هیجان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 187-198]
-
حسینی خواه، علی
آموزش ریاضی: عزم بر قصه گویی تا خلاقیت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 362-372]
-
حقیقت، سارا
ارائه مدل ساختاری پیشبینی سلامت روان بر اساس ویژگیهای شخصیت با نقش میانجی تابآوری در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 311-322]
خ
-
خدابخش، آرش
ارائه مدل برنامه آموزشی برای دانشگاههای نسل چهارم در ایران با رویکرد آمیخته [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 266-278]
-
خدادادی، فاطمه
تبیین سهم ابعاد شخصیت در رفتارهای ارتقادهنده سلامت تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 177-186]
-
خنیفر، حسین
فهم سوگیریهای تصمیمگیری مبتنی بر رویکرد علوم شناختی (مورد مطالعه: صنعت مشاوره مدیریت) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 57-71]
-
خوش نژاد، زهرا
شناسایی و تعیین روابط ارکان و مولفههای دانشگاه نسل چهارم در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 221-232]
د
-
دامنی، فریدون
مقایسه اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی و معنادرمانی بر جهتگیری انگیزشی در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 341-351]
-
دانش فرد، کرم الله
ارائه الگوی آسیبشناسی برنامهریزی مسیر شغلی با رویکرد عملکرد بالا با استفاده از تکنیک دلفی فازی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 373-385]
-
داوودی رکن آبادی، ابولفض
تاثیر ساحت زیباییشناسی هنری مبتنی بر نمایش خلاق بر فرآیند یاددهی و یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 199-208]
-
دشت بزرگی، زهرا
بررسی اثربخشی روش تدریس معکوس بر سواد اطلاعاتی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 255-265]
-
دشمن زیاری، اسفندیار
ارایه مدل ارزیابی اثربخشی دوره های مجازی آموزش های ضمن خدمت کارکنان در بانک تجارت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
-
دهقان زاده، احمد
ارایه مدل ارزیابی اثربخشی دوره های مجازی آموزش های ضمن خدمت کارکنان در بانک تجارت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
ذ
-
ذکریایی، منیژه
شناسایی چالشها و شاخصهای موثر در نگرشهای کارآفرینی در محتوای کتبدرسی ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 113-122]
ر
-
ربیعی دولابی، مجید
شناسایی عوامل موثر بر مدیریت استعداد (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان جنوب کشور) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 89-102]
-
رحمانی، جهانبخش
تدوین و شناسایی مؤلفه های محتوای برنامه درسی دوره ابتدایی با رویکرد شهروند جهانی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 27-36]
-
رزم، فاطمه
بررسی اثربخشی روش تدریس معکوس بر سواد اطلاعاتی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 255-265]
-
رستمانه نجف آبادی، ناهید
تدوین الگوی رهبری مبتنی بر ارزش بر اساس سند تحول بنیادین آموزش وپرورش وبرنامه درسی ملی در آموزش و پرورش ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 166-177]
-
رضائی، امین
تدوین و شناسایی مؤلفه های محتوای برنامه درسی دوره ابتدایی با رویکرد شهروند جهانی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 27-36]
-
رضا زاده بهادران، حمیدرضا
تدوین و مدلیابی معادلات ساختاری بیحوصلگی دانشآموزان بر اساس نظریههای ضمنی هوش، معنای زندگی و حمایت از خودمختاری ادراکشده [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 37-46]
-
رضا قلی، حوریه
تبیین سهم ابعاد شخصیت در رفتارهای ارتقادهنده سلامت تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 177-186]
ز
-
زاهد بابلان، عادل
مدل یابی عوامل اثرگذار بر حسادت سازمانی در کارکنان دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی: استان های شمال غرب کشور) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 143-156]
س
-
ساکتی، پرویز
طراحی الگوی استراتژیک توسعه شایستگی های کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گیلان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 47-56]
-
سبک آرا، مجید
طراحی الگوی استراتژیک توسعه شایستگی های کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گیلان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 47-56]
-
سجادی هزاوه، سید حمید
آزمون مدل تعامل هواداران، هویت هوادار و تصویر برند تیم های منتحب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 267-274]
-
سعادتمند، زهره
ارائه الگوی برنامه درسی مهارتهای زندگی در دوره ابتدایی از دیدگاه خبرگان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 109-121]
-
سعادتمند، زهره
تدوین و شناسایی مؤلفه های محتوای برنامه درسی دوره ابتدایی با رویکرد شهروند جهانی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 27-36]
-
سعیدی، پرویز
مدل سازی ساختاری تفسیری مولفه های موثر رشد شرکت های زایشی دانشگاهی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 15-28]
-
سلاجقه، سنجر
ارائه مدل مسئولیت اجتماعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 207-217]
-
سلیمانی، نادر
طراحی و ارائه الگوی مسئولیت اجتماعی مدارس [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 72-85]
-
سلیمی، مهتاب
شناسایی و تعیین روابط ارکان و مولفههای دانشگاه نسل چهارم در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 221-232]
-
سلیمی، مهتاب
شناسایی ابعاد و مولفههای خودرهبری در اعضای هیات علمی با رویکرد اسلامی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 292-305]
-
سودانی، منصور
تجربه زیسته پسران نوجوان از ازدواج مجدد مادران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 279-291]
ش
-
شاه طالبی، بدری
تدوین الگوی رهبری مبتنی بر ارزش بر اساس سند تحول بنیادین آموزش وپرورش وبرنامه درسی ملی در آموزش و پرورش ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 166-177]
-
شجاعی، سامره
مدل سازی ساختاری تفسیری مولفه های موثر رشد شرکت های زایشی دانشگاهی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 15-28]
-
شجاعی، علی اصغر
ارائه الگوی تأثیر مدیریت منابع انسانی الکترونیک بر بهرهوری پژوهشی معلمان (مطالعه موردی آموزشوپرورش استان مازندران) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 242-254]
-
شریف زاده، محمد رضا
تاثیر ساحت زیباییشناسی هنری مبتنی بر نمایش خلاق بر فرآیند یاددهی و یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 199-208]
-
شریفی، اصغر
شناسایی متغیرهای هنجاری و رفتاری موثر در عملکرد مدیران مدارس ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 352-361]
-
شریفی، اصغر
شناسایی ابعاد فرهنگی و اجتماعی سیستمهای اطلاعات مدیریت آموزش در قالب یک چارچوب مفهومی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 275-284]
-
شعبان نژاد، رضا
طراحی الگو تاثیر حالات روان شناختی بر وفاداری کارکنان سازمان آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 150-165]
-
شفیع زاده، حمید
طراحی و ارائه الگوی مسئولیت اجتماعی مدارس [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 72-85]
-
شمس، خلیل
ارائه الگوی آسیبشناسی برنامهریزی مسیر شغلی با رویکرد عملکرد بالا با استفاده از تکنیک دلفی فازی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 373-385]
-
شوقی، بهزاد
نقش واسطه ای ذهن آگاهی در رابطه بین توانایی های شناختی با خردمندی در دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 262-273]
-
شیوندی چلیچه، کامران
بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی (حلمسئله و تصمیم گیری) بر هوش بین فردی، عشق به یادگیری و خودکنترلی در دانشآموزان پسر [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 57-66]
ص
-
صابر گرکانی، افسانه
مدلسازی معادلات ساختاری رابطه بین سرمایه روان شناختی با صلاحیت حرفه ای مدیران آموزشی بامیانجیگری فرهنگ سازمانی در مدارس شهرستان دماوند [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 233-244]
-
صابر گرکانی، افسانه
ارائه مدل برنامهدرسی مبتنی بر سرزندگی در دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 317-328]
-
صاحب الزمانی، محمد
شناسایی ابعاد و مولفههای تشکیلدهنده و عوامل اثرگذار بر کشف و حمایت استعدادهای دانشآموزان دوره متوسطه اول در مناطق محروم [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 167-176]
-
صاحبدل، حسین
مقایسه اثربخشی روان درمانی انگیزشی و درمان شناختی-رفتاری بر خود ناتوانسازی تحصیلی در نوجوانان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 329-340]
-
صادقی، جمال
اثربخشی آموزش شکوفایی بر شوخطبعی و درگیری تحصیلی در دانشآموزان (مطالعه موردی: دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهر چالوس) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 79-88]
-
صادقیان، منیر
اثربخشی تلفیق آموزش خودتعیینگری و هنر بر کاهش فرسودگی تحصیلی دانشآموزان پسر پایه پنجم ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 86-96]
-
صفاریان همدانی، سعید
ارائه مدل برنامهدرسی محیط کار با رویکرد آیندهپژوهی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 296-310]
-
صفرزاده، سحر
اثربخشی مدیریت زمان بر تعهد به مدرسه و خلاقیت دانشآموزان دختر متوسطه دوم شهر اهواز [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 178-189]
-
صمدی، معصومه
طراحی الگوی جامعهپذیری دانشآموزان متوسطه دوم بر اساس مبانی جامعهشناختی سند تحول بنیادین در نظام تعلیموتربیت جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 218-229]
-
صیادی، سعید
ارائه مدل مسئولیت اجتماعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 207-217]
ط
-
طبائی، سیده طیبه
طراحی و ارائه الگوی مسئولیت اجتماعی مدارس [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 72-85]
-
طهماسبی، رضا
فهم سوگیریهای تصمیمگیری مبتنی بر رویکرد علوم شناختی (مورد مطالعه: صنعت مشاوره مدیریت) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 57-71]
ع
-
عاشقی، پگاه
شناسایی متغیرهای هنجاری و رفتاری موثر در عملکرد مدیران مدارس ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 352-361]
-
عباس پور، عباس
شناسایی و رتبهبندی ابعاد و مولفههای الگوی برند کارفرمایی وزارت آموزشوپرورش با استفاده از روش تصمیمگیری چندشاخصه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 157-166]
-
عباسپور اسفدن، ُسعید
مقایسه اثربخشی روان درمانی انگیزشی و درمان شناختی-رفتاری بر خود ناتوانسازی تحصیلی در نوجوانان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 329-340]
-
عبداللهی، عباس
رابطه طرحوارههای ناسازگار اولیه با تابآوری تحصیلی در دانشجویان: نقش میانجیگری تنظیم شناختی هیجان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 187-198]
-
عبدالمالکی، شهین
تبیین سهم ابعاد شخصیت در رفتارهای ارتقادهنده سلامت تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 177-186]
-
عبدالهی، مژگان
شناسایی و تعیین روابط ارکان و مولفههای دانشگاه نسل چهارم در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 221-232]
-
عراقیه، علیرضا
ارائه الگوی رهبری خلاق در آموزش عالی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 1-12]
-
عزیزی فارسانی، فائزه
ارائه الگوی برنامه درسی مهارتهای زندگی در دوره ابتدایی از دیدگاه خبرگان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 109-121]
-
علی عسکری، مجید
آموزش ریاضی: عزم بر قصه گویی تا خلاقیت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 362-372]
غ
-
غلامی چنارستان علیا، عبدالخالق
ارائه الگوی آسیبشناسی برنامهریزی مسیر شغلی با رویکرد عملکرد بالا با استفاده از تکنیک دلفی فازی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 373-385]
ف
-
فتحی ورنوسفادرانی، لیلا
شناسایی و اعتبارسنجی مولفههای اصلی دورههای توسعه حرفهای اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان با رویکرد یادگیری معکوس فراترکیب و مصاحبه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 13-26]
-
فدوی، محبوبه سادات
تدوین الگوی رهبری مبتنی بر ارزش بر اساس سند تحول بنیادین آموزش وپرورش وبرنامه درسی ملی در آموزش و پرورش ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 166-177]
-
فرمانبر، فریبا
اثربخشی طرحواره درمانی بر دوسوگرایی در ابرازگری هیجانی، تمایزیافتگی خود، ذهنی سازی و حساسیت به طرد در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 245-261]
-
فرهناک، ماندانا
ارائه الگوی عناصر برنامهدرسی تلفیقی تربیت هنری در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 29-40]
-
فلاح نوش آبادی، مهدی
شناسایی و رتبهبندی ابعاد و مولفههای الگوی برند کارفرمایی وزارت آموزشوپرورش با استفاده از روش تصمیمگیری چندشاخصه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 157-166]
-
فهیم دوین، حسن
مدل توسعه ای اقتصادی اجتماعی فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 306-316]
ق
-
قادری، مصطفی
طراحی و اعتباریابی الگوی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در کلاسهای چندپایه دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 133-142]
-
قاسمی، ابوذر
تدوین و اعتبار یابی الگوی برنامه درسی تلفیقی در آموزش مجازی دوره ابتدایی در شرایط همهگیری کووید-19 [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 137-149]
-
قاسمی، زهرا
بررسی جامعه شناختی سطح مشارکت سیاسی فرهنگیان و عوامل اجتماعی موثر برآن (مطالعه موردی : استان اردبیل) [دوره 8، شماره 1، 1401]
-
قاسمی، سهرابعلی
اثربخشی آموزش شکوفایی بر شوخطبعی و درگیری تحصیلی در دانشآموزان (مطالعه موردی: دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهر چالوس) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 79-88]
-
قباخلو، مریم
شناسایی مولفه های جانشین پروری با تاکید بر آموزش و بررسی وضعیت آنها در بانک تجارت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 230-241]
-
قدسی، فرانک
اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر ادراک از کیفیت تدریس معلمان، تفکر انتقادی و احساس تعلق به مدرسه در دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 285-295]
-
قلتاش، عباس
ارائه الگوی عناصر برنامهدرسی تلفیقی تربیت هنری در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 29-40]
-
قلمی، زهرا
بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی (حلمسئله و تصمیم گیری) بر هوش بین فردی، عشق به یادگیری و خودکنترلی در دانشآموزان پسر [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 57-66]
-
قنبری، چمران
شناسایی چالشها و شاخصهای موثر در نگرشهای کارآفرینی در محتوای کتبدرسی ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 113-122]
-
قنبری، سیروس
رابطه ی رهبری توزیعی با تعالی سازمانی مدارس با نقش میانجی توانمندسازی ساختاری و روان-شناختی در معلّمان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 41-56]
-
قورچیان، نادر قلی
ارتقاء تعامل مدرسه و خانواده در پیشگیری از سوء رفتارهای اجتماعی نوجوانان: واکاوی ابعاد و مولفه ها با رویکرد کیفی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 190-206]
ک
-
کاووسی، اسماعیل
ارایه مدل ارزیابی اثربخشی دوره های مجازی آموزش های ضمن خدمت کارکنان در بانک تجارت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
-
کدیور، پروین
تدوین و مدلیابی معادلات ساختاری بیحوصلگی دانشآموزان بر اساس نظریههای ضمنی هوش، معنای زندگی و حمایت از خودمختاری ادراکشده [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 37-46]
-
کرایی، امین
تجربه زیسته پسران نوجوان از ازدواج مجدد مادران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 279-291]
-
کربلایی هرفته، صغری
مقایسه اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی و معنادرمانی بر جهتگیری انگیزشی در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 341-351]
-
کرم پور، روزا
بررسی جامعه شناختی سطح مشارکت سیاسی فرهنگیان و عوامل اجتماعی موثر برآن (مطالعه موردی : استان اردبیل) [دوره 8، شماره 1، 1401]
-
کرمی، علیمراد
طراحی الگوی جامعهپذیری دانشآموزان متوسطه دوم بر اساس مبانی جامعهشناختی سند تحول بنیادین در نظام تعلیموتربیت جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 218-229]
-
کریمی، احمد
اعتبارسنجی مدل ساختاری دانشگاه نسل سوم مبتنی بر آموزش از دور [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 103-112]
-
کلانتری، سجاد
ارائه الگوی تأثیر مدیریت منابع انسانی الکترونیک بر بهرهوری پژوهشی معلمان (مطالعه موردی آموزشوپرورش استان مازندران) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 242-254]
-
کهنسال کل کناری، مهدی
آموزش ریاضی: عزم بر قصه گویی تا خلاقیت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 362-372]
-
کوکبی رحمان، ابراهیم
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر انگیزش تحصیلی، درگیری تحصیلی و کیفیت زندگی در مدرسه دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص شهر همدان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 257-266]
گ
-
گلزاری، زینب
شناسایی و اعتبارسنجی مولفههای اصلی دورههای توسعه حرفهای اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان با رویکرد یادگیری معکوس فراترکیب و مصاحبه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 13-26]
-
گودرزی، محمود
بررسی نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین فاکتورهای موفقیت با انگیزش پیشرفت دانشآموزان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 122-136]
-
گیوکی، ابراهیم
ارائه مدل مسئولیت اجتماعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 207-217]
ل
-
لاله، جواد
مدلسازی معادلات ساختاری رابطه بین سرمایه روان شناختی با صلاحیت حرفه ای مدیران آموزشی بامیانجیگری فرهنگ سازمانی در مدارس شهرستان دماوند [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 233-244]
-
لطفی عظیمی، افسانه
شناسایی شاخصهای روانشناختی مدارس ایمن [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 67-78]
م
-
ماردپور، علیرضا
اثربخشی طرحواره درمانی بر دوسوگرایی در ابرازگری هیجانی، تمایزیافتگی خود، ذهنی سازی و حساسیت به طرد در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 245-261]
-
ماشینچی، علی اصغر
ارائه الگوی عناصر برنامهدرسی تلفیقی تربیت هنری در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 29-40]
-
محرابی، حمیرا
ارائه الگوی رهبری خلاق در آموزش عالی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 1-12]
-
محسنی، ندا
ارتقاء تعامل مدرسه و خانواده در پیشگیری از سوء رفتارهای اجتماعی نوجوانان: واکاوی ابعاد و مولفه ها با رویکرد کیفی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 190-206]
-
محمد خانی، کامران
شناسایی و واکاوی موانع موثر بر نشاط سازمانی در سازمان های دولتی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]
-
محمد داوودی، امیرحسین
شناسایی و واکاوی موانع موثر بر نشاط سازمانی در سازمان های دولتی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]
-
محمدی، اکبر
نقش واسطه ای ذهن آگاهی در رابطه بین توانایی های شناختی با خردمندی در دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 262-273]
-
محمدی، اکبر
ارائه مدل ساختاری پیشبینی سلامت روان بر اساس ویژگیهای شخصیت با نقش میانجی تابآوری در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 311-322]
-
محمودزاده، سیدمجتبی
شناسایی و رتبهبندی ابعاد و مولفههای الگوی برند کارفرمایی وزارت آموزشوپرورش با استفاده از روش تصمیمگیری چندشاخصه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 157-166]
-
محمودی، احمد
درک تجربه زیسته دانشآموزان پسر پایه دوازدهم رشته تربیت بدنی در ایام همه گیری کووید-19 (یک رویکرد پدیدارشناسانه) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 209-220]
-
محمودی، امیرحسین
ارائه الگوی رهبری خلاق در آموزش عالی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 1-12]
-
مختاری بایع کلایی، مهران
ارائه مدل برنامه آموزشی برای دانشگاههای نسل چهارم در ایران با رویکرد آمیخته [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 266-278]
-
مدنی، سرهاد
بررسی جامعه شناختی سطح مشارکت سیاسی فرهنگیان و عوامل اجتماعی موثر برآن (مطالعه موردی : استان اردبیل) [دوره 8، شماره 1، 1401]
-
مرادی، امید
بررسی نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین فاکتورهای موفقیت با انگیزش پیشرفت دانشآموزان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 122-136]
-
مرادی، جیران
بررسی نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین فاکتورهای موفقیت با انگیزش پیشرفت دانشآموزان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 122-136]
-
مرعشیان، فاطمه سادات
بررسی اثربخشی روش تدریس معکوس بر سواد اطلاعاتی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 255-265]
-
مشکی حسن آباد، محمد
اعتبارسنجی مدل ساختاری دانشگاه نسل سوم مبتنی بر آموزش از دور [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 103-112]
-
مصطفوی پور، شیما سادات
آزمون مدل تعامل هواداران، هویت هوادار و تصویر برند تیم های منتحب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 267-274]
-
معجونی، حسین
رابطه ی رهبری توزیعی با تعالی سازمانی مدارس با نقش میانجی توانمندسازی ساختاری و روان-شناختی در معلّمان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 41-56]
-
معظمی، مجتبی
ارایه مدل ارزیابی اثربخشی دوره های مجازی آموزش های ضمن خدمت کارکنان در بانک تجارت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
-
معینی کیا، مهدی
مدل یابی عوامل اثرگذار بر حسادت سازمانی در کارکنان دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی: استان های شمال غرب کشور) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 143-156]
-
ملکزاده، محمد
اثربخشی طرحواره درمانی بر دوسوگرایی در ابرازگری هیجانی، تمایزیافتگی خود، ذهنی سازی و حساسیت به طرد در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 245-261]
-
ملکی آوارسین، صادق
طراحی و اعتباریابی الگوی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در کلاسهای چندپایه دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 133-142]
-
مهدی نژاد، ولی
مقایسه اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی و معنادرمانی بر جهتگیری انگیزشی در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 341-351]
-
موسوی، اشرف السادات
شناسایی ابعاد و مولفههای خودرهبری در اعضای هیات علمی با رویکرد اسلامی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 292-305]
ن
-
نادری، فرح
بررسی اثربخشی روش تدریس معکوس بر سواد اطلاعاتی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 255-265]
-
نادی، محمدعلی
ارائه الگوی برنامه درسی مهارتهای زندگی در دوره ابتدایی از دیدگاه خبرگان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 109-121]
-
ناصریان، جواد
شناسایی چالشها و شاخصهای موثر در نگرشهای کارآفرینی در محتوای کتبدرسی ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 113-122]
-
ناطقی، فائزه
تدوین و اعتبار یابی الگوی برنامه درسی تلفیقی در آموزش مجازی دوره ابتدایی در شرایط همهگیری کووید-19 [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 137-149]
-
نامور، یوسف
مدل یابی عوامل اثرگذار بر حسادت سازمانی در کارکنان دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی: استان های شمال غرب کشور) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 143-156]
-
نصیری، غلامرضا
مدل سازی ساختاری تفسیری مولفه های موثر رشد شرکت های زایشی دانشگاهی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 15-28]
-
نفر، زهرا
بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی (حلمسئله و تصمیم گیری) بر هوش بین فردی، عشق به یادگیری و خودکنترلی در دانشآموزان پسر [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 57-66]
-
نورانی، محسن
طراحی الگو تاثیر حالات روان شناختی بر وفاداری کارکنان سازمان آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 150-165]
-
نیک پور، امین
ارائه مدل مسئولیت اجتماعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 207-217]
-
نیک نامی، مصطفی
شناسایی ابعاد و مولفههای تشکیلدهنده و عوامل اثرگذار بر کشف و حمایت استعدادهای دانشآموزان دوره متوسطه اول در مناطق محروم [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 167-176]
و
-
وفایی فر، گلاویژ
طراحی و اعتباریابی الگوی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در کلاسهای چندپایه دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 133-142]
-
ولیزاده، سمیه
تاثیر ساحت زیباییشناسی هنری مبتنی بر نمایش خلاق بر فرآیند یاددهی و یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 199-208]
ه
-
هادی پور، عبادالله
شناسایی و واکاوی موانع موثر بر نشاط سازمانی در سازمان های دولتی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]
-
هاشمی، زهرا
رابطه طرحوارههای ناسازگار اولیه با تابآوری تحصیلی در دانشجویان: نقش میانجیگری تنظیم شناختی هیجان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 187-198]
-
هاشمی، سید احمد
ارائه الگوی عناصر برنامهدرسی تلفیقی تربیت هنری در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 29-40]
-
هاشمیان، کیانوش
اثربخشی تلفیق آموزش خودتعیینگری و هنر بر کاهش فرسودگی تحصیلی دانشآموزان پسر پایه پنجم ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 86-96]
-
هاشمی نژاد، مهناز
ارائه مدل ساختاری پیشبینی سلامت روان بر اساس ویژگیهای شخصیت با نقش میانجی تابآوری در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 311-322]
-
هزاوه، مریم
شناسایی ابعاد فرهنگی و اجتماعی سیستمهای اطلاعات مدیریت آموزش در قالب یک چارچوب مفهومی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 275-284]
-
همایونی، علیرضا
اثربخشی آموزش شکوفایی بر شوخطبعی و درگیری تحصیلی در دانشآموزان (مطالعه موردی: دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهر چالوس) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 79-88]
ی
-
یاراحمدی، یحیی
بررسی نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین فاکتورهای موفقیت با انگیزش پیشرفت دانشآموزان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 122-136]
-
یزدان شناس، مهدی
شناسایی و رتبهبندی ابعاد و مولفههای الگوی برند کارفرمایی وزارت آموزشوپرورش با استفاده از روش تصمیمگیری چندشاخصه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 157-166]
-
یزدانی، حمیدرضا
فهم سوگیریهای تصمیمگیری مبتنی بر رویکرد علوم شناختی (مورد مطالعه: صنعت مشاوره مدیریت) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 57-71]
-
یوسفی، محسن
تجربه زیسته پسران نوجوان از ازدواج مجدد مادران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 279-291]