دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش
طراحی مدل تاثیر مدیریت تدریس پژوهش محور بر مدیریت فراشناخت با نقش میانجی جو حاکم سازمانی (مورد مطالعه: اداره آموزش و پرورش استان مازندران)

مهدیه رضا زاده؛ بابک حسین زاده؛ سیده زهرا حسینی درون کلایی

دوره 9، شماره 1 ، فروردین 1402، ، صفحه 215-230

https://doi.org/10.22034/ijes.2023.560574.1345

چکیده
  هدف: پژوهش حاضر با هدف طراحی مدل تاثیر مدیریت تدریس پژوهش­محور بر مدیریت فراشناخت با نقش میانجی جو حاکم سازمانی از طریق روش تحقیق مدل آمیخته اکتشافی انجام شد.روش شناسی: تحقیق به لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش تحقیق، ترکیبی بصورت آمیخته کیفی – کمی، بوده بطوریکه در بخش کیفی، مدل، شناسایی شده و در بخش کمی، مدل شناسایی شده در جامعه آماری ...  بیشتر