دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش
ساخت و هنجاریابی آزمون ذهن خلاق

آرزو وظیفه؛ ابوطالب سعادتی شامیر؛ هادی بهرامی

دوره 6، شماره 2 ، اسفند 1399، ، صفحه 204-214

https://doi.org/10.22034/ijes.2021.242044

چکیده
  هدف: پژوهش حاضر با هدف ساخت و استانداردسازی پرسشنامه ذهن خلاق در دانشجویان ایران انجام شد.روش: روش پژوهش حاضر توصیفی بود. جامعه آماری پژوهش کلیه دانشجویان کارشناسی رشته روان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات بود که از میان آن‌ها 500 نفر به عنوان نمونه به روش نمونه گیری طبقه‌ای مرحله‌ای انتخاب شدند. پرسشنامه حاضر بر مبنای ...  بیشتر