دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش
بررسی رابطه ادراکات فعالیت های مدرسه ای و راهبردهای یادگیری خود تنظیمی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

محبوبه سلیمان پور عمران؛ علی اسلامی؛ تکتم وثوقی مطلق

دوره 6، شماره 1 ، شهریور 1399، ، صفحه 52-62

https://doi.org/10.22034/ijes.2020.43780

چکیده
  هدف: هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه ادراکات ادراکات فعالیت های کلاسی و راهبردهای یادگیری خود تنظیمی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بود.روش: پژوهش حاضر، از نظر هدف، کاربردی و از لحاظ نوع پژوهش توصیفی- پیمایشی بود. جامعه اماری شامل کلیه  دانش آموزان مقطع دبیرستان  شهرستان سبزوار در سال تحصیلی 1397-98 بود که با استفاده از فرمول کوکران و با ...  بیشتر