دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش
تحلیل انتقادی عملکرد آموزش و پرورش رسمی در ایران
دوره 1، شماره 1 ، شهریور 1394، ، صفحه 20-25

https://doi.org/10.22034/ijes.2015.43666

چکیده
    تحلیل انتقادی عملکرد آموزش و پرورش رسمی در ایران     سید ضیاء هاشمی [1]   محسن غلامی [2]   چکیده   در این مقاله با اتکا به رویکردهای نظری جامعه ­ شناسی آموزش و پرورش، به ویژه نظریۀ انتقادی ایوان ایلیچ به بررسی نظری و تحلیلی عملکرد و سازوکارهای آموزش و پرورش رسمی در ایران پرداخته شده است. در این زمینه، ابتدا به مشکلات ...  بیشتر