دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش
ارائه مدل بهینه برندسازی فروشگاه های زنجیره ای در ایران با تمرکز بر ایجاد مبانی آموزشی برای مدیران و کارکنان

لیدا عزیزپور؛ حسن اسماعیل پور؛ سید عباس حیدری

دوره 6، شماره 2 ، اسفند 1399، ، صفحه 215-223

https://doi.org/10.22034/ijes.2021.242045

چکیده
  هدف: هدف از پژوهش حاضر ارائه مدل بهینه برندسازی فروشگاه های زنجیره ای در ایران با تمرکز بر ایجاد مبانی آموزشی برای مدیران و کارکنان بود.روش:  تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر نحوه گردآوری داده‌ها، توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری کلیه مشتریان فروشگاه های خرده فروشی در سطح کشور بود. روش نمونه‌گیری این پژوهش، روش نمونه‌گیری ...  بیشتر