دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش
مقایسه مهارت اجتماعی، مهارت مثبت اندیشی و سبک‌های حل مسئله در دانش آموزان دختر و پسر مقطع سوم متوسطه شهر زاهدان

عباس هانی اصل حیزانی؛ زهرا خان محمد زاده

دوره 4، شماره 2 ، اسفند 1397، ، صفحه 88-98

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر مقایسه مهارت اجتماعی، مهارت مثبت اندیشی و سبک­های حل مسئله در دانش­آموزان دختر و پسر مقطع سوم متوسطه شهر زاهدان بود. طرح پژوهش حاضر توصیفی از نوع علی- مقایسه‌ای است. جامعه آماری پژوهش عبارت است از کلیه دانش آموزان دختر و پسر شهرستان زاهدان که در سال تحصیلی 1397- 1396 در دوره سوم دبیرستان مشغول به تحصیل بوده‌اند. نمونه ...  بیشتر