دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش
طراحی الگوی مدیریت اثربخش در مدارس هزاره سوم (مطالعه موردی مدیران مدارس استان اردبیل)

رزیتا ابراهیمی تبار؛ صدر الدین ستاری؛ توران سلیمانی

دوره 9، شماره 1 ، فروردین 1402، ، صفحه 137-146

https://doi.org/10.22034/ijes.2022.556786.1334

چکیده
  هدف: هدف از انجام پژوهش حاضر، طراحی الگوی مدیریت اثربخش در مدارس هزاره سوم بود.روش شناسی: پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه اجرا تلفیقی بود. جامعه پژوهش کیفی شامل اساتید دانشگاهی در سال تحصیلی 401-1400 بودند که به روش نمونه گیری هدفمند و بر اساس اصل اشباع نظری 16 نفر انتخاب شدند. در بخش کمی نیز جامعه آماری شامل مدیران استان اردبیل ...  بیشتر