دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش
تاثیر فراهیجان بر تمایزیافتگی خود با واسطه گری خود شفقتی دانش آموزان

کوروش پارسا؛ زهرا نیک منش؛ حسین جناآبادی

دوره 6، شماره 2 ، اسفند 1399، ، صفحه 114-124

https://doi.org/10.22034/ijes.2021.242036

چکیده
  هدف: پژوهش حاضر با هدف تاثیر فراهیجان بر تمایز یافتگی خود با واسطه گری خود شفقتی دانش آموزان انجام شد.روش: روش پژوهش مقطعی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری این پژوهش را کلیه دانش آموزان مقطع متوسطه شهر تهران در سال تحصیلی 99 - 1398 تشکیل دادند، که از میان آن‌ها، تعداد 420 نفر با روش نمونه‌گیری خوشه­ای چند مرحله‌ای انتخاب شدند. ابزارهای ...  بیشتر