دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش

آ

  • آرمند، محمد طراحی الگوی جامعه‌پذیری دانش‌آموزان متوسطه دوم بر اساس مبانی جامعه‌شناختی سند تحول بنیادین در نظام تعلیم‌وتربیت جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 218-229]

  • آقاخانی، فاطمه ارائه مدل برنامه‌درسی مبتنی بر سرزندگی در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 317-328]

ا

  • ابراهیم پور، مجید مقایسه اثربخشی روان درمانی انگیزشی و درمان شناختی-رفتاری بر خود ناتوان‌سازی تحصیلی در نوجوانان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 329-340]

  • ابراهیمی، وحید رابطه تدریس تحول‌آفرین و عملکرد تحصیلی با نقش میانجی اشتیاق تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 123-132]

  • ابراهیمی قوام، صغرا شناسایی شاخص‌های روانشناختی مدارس ایمن [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 67-78]

  • ابوالمعالی، خدیجه اثربخشی تلفیق آموزش خودتعیین‌گری و هنر بر کاهش فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 86-96]

  • ابوطالبی، نرگس ارائه مدل برنامه‌درسی محیط کار با رویکرد آینده‌پژوهی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 296-310]

  • ابویی اردکان، محمد فهم سوگیریهای تصمیم‌گیری مبتنی بر رویکرد علوم شناختی (مورد مطالعه: صنعت مشاوره مدیریت) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 57-71]

  • احتشامی، محمدرضا شناسایی و اعتبارسنجی مولفه‌های اصلی دوره‌های توسعه حرفه‌ای اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان با رویکرد یادگیری معکوس فراترکیب و مصاحبه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 13-26]

  • احمدی، غلامعلی شناسایی مولفه‌ های جانشین ‌پروری با تاکید بر آموزش و بررسی وضعیت آنها در بانک تجارت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 230-241]

  • اردلان، محمد رضا رابطه ی رهبری توزیعی با تعالی سازمانی مدارس با نقش میانجی توانمندسازی ساختاری و روان-شناختی در معلّمان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 41-56]

  • اژدری، میترا اثربخشی مدیریت زمان بر تعهد به مدرسه و خلاقیت دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم شهر اهواز [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 178-189]

  • اسماعیل زاده قندهاری، محمدرضا مدل توسعه ای اقتصادی اجتماعی فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 306-316]

  • اسماعیل نیا شیروانی، کامبیز ارائه الگوی فرهنگ یادگیری مجازی در مراکز آموزش عالی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 323-333]

  • اعتماد اهری، علاء الدین مدلسازی معادلات ساختاری رابطه بین سرمایه روان شناختی با صلاحیت حرفه ای مدیران آموزشی بامیانجیگری فرهنگ سازمانی در مدارس شهرستان دماوند [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 233-244]

  • اعتماد اهری، علاءالدین ارائه مدل برنامه‌درسی مبتنی بر سرزندگی در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 317-328]

  • افتخار صعادی، زهرا اثربخشی مدیریت زمان بر تعهد به مدرسه و خلاقیت دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم شهر اهواز [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 178-189]

  • افضلی، افشین رابطه ی رهبری توزیعی با تعالی سازمانی مدارس با نقش میانجی توانمندسازی ساختاری و روان-شناختی در معلّمان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 41-56]

  • اکبری مقدم، بیت اله طراحی الگو تاثیر حالات روان شناختی بر وفاداری کارکنان سازمان آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 150-165]

  • اکرامی، محمود اعتبارسنجی مدل ساختاری دانشگاه نسل سوم مبتنی بر آموزش از دور [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 103-112]

  • امان زاده، آمنه اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر ادراک از کیفیت تدریس معلمان، تفکر انتقادی و احساس تعلق به مدرسه در دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 285-295]

  • انصاری، اکرم رابطه ابعاد شوک فرهنگی با روابط بین فردی در دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 395-406]

  • انصاریان، فهیمه طراحی الگوی جامعه‌پذیری دانش‌آموزان متوسطه دوم بر اساس مبانی جامعه‌شناختی سند تحول بنیادین در نظام تعلیم‌وتربیت جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 218-229]

  • ایزانلو، بلال آموزش ریاضی: عزم بر قصه گویی تا خلاقیت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 362-372]

  • ایمانی، محمدنقی شناسایی متغیرهای هنجاری و رفتاری موثر در عملکرد مدیران مدارس ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 352-361]

  • ایمانی، محمدنقی شناسایی ابعاد فرهنگی و اجتماعی سیستم‌های اطلاعات مدیریت آموزش در قالب یک چارچوب مفهومی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 275-284]

ب

  • باقری، آرزو طراحی الگوی استراتژیک توسعه شایستگی های کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گیلان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 47-56]

  • باقری، افسانه طراحی الگوی استراتژیک توسعه شایستگی های کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گیلان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 47-56]

  • بختیاری رمضانی، غلامرضا شناسایی ابعاد و مولفه‌های تشکیل‌دهنده و عوامل اثرگذار بر کشف و حمایت استعدادهای دانش‌آموزان دوره متوسطه اول در مناطق محروم [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 167-176]

  • برنا، محمد رضا اثربخشی مدیریت زمان بر تعهد به مدرسه و خلاقیت دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم شهر اهواز [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 178-189]

  • بریمانی، ابوالقاسم رابطه تدریس تحول‌آفرین و عملکرد تحصیلی با نقش میانجی اشتیاق تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 123-132]

  • بستاکی، محمد درک تجربه زیسته دانش‌آموزان پسر پایه دوازدهم رشته تربیت بدنی در ایام همه گیری کووید-19 (یک رویکرد پدیدارشناسانه) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 209-220]

  • بیاتی، محمدعلی ارائه مدل مسئولیت اجتماعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 207-217]

  • بیانی، علی اصغر مقایسه فرآیند آموزش، یادگیری و ارزشیابی در برنامه‌درسی ملی ایران با نظریه‌های برنامه‌درسی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 333-343]

پ

  • پاشاخانلو، نگارین شناسایی عوامل موثر بر مدیریت استعداد (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان جنوب کشور) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 89-102]

  • پرسته قمبوانی، فاطمه شناسایی ابعاد و مولفه‌های خودرهبری در اعضای هیات علمی با رویکرد اسلامی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 292-305]

  • پیرانی، ذبیح تدوین و اعتبار یابی الگوی برنامه درسی تلفیقی در آموزش مجازی دوره ابتدایی در شرایط همه‎‌گیری کووید-19 [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 137-149]

  • پیرانی، ذبیح اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر انگیزش تحصیلی، درگیری تحصیلی و کیفیت زندگی در مدرسه دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص شهر همدان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 257-266]

  • پیرجمادی، سحر درک تجربه زیسته دانش‌آموزان پسر پایه دوازدهم رشته تربیت بدنی در ایام همه گیری کووید-19 (یک رویکرد پدیدارشناسانه) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 209-220]

  • پیرخائفی، علیرضا نقش واسطه ای ذهن آگاهی در رابطه بین توانایی های شناختی با خردمندی در دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 262-273]

  • پیرزاد، علی ارائه الگوی آسیب‌شناسی برنامه‌ریزی مسیر شغلی با رویکرد عملکرد بالا با استفاده از تکنیک دلفی فازی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 373-385]

  • پیمانی زاد، حسین مدل توسعه ای اقتصادی اجتماعی فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 306-316]

ت

  • تجری، طیبه ارائه مدل برنامه‌درسی محیط کار با رویکرد آینده‌پژوهی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 296-310]

  • تره باری، حافظ مدل یابی عوامل اثرگذار بر حسادت سازمانی در کارکنان دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی: استان های شمال غرب کشور) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 143-156]

  • تقوایی، داوود اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر انگیزش تحصیلی، درگیری تحصیلی و کیفیت زندگی در مدرسه دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص شهر همدان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 257-266]

  • تقوایی یزدی، مریم ارائه مدل برنامه‌درسی محیط کار با رویکرد آینده‌پژوهی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 296-310]

  • تقی پور، حسینعلی ارائه مدل برنامه آموزشی برای دانشگاه‌های نسل چهارم در ایران با رویکرد آمیخته [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 266-278]

  • توفان، مهوش مقایسه فرآیند آموزش، یادگیری و ارزشیابی در برنامه‌درسی ملی ایران با نظریه‌های برنامه‌درسی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 333-343]

  • تیموری، امیر تدوین و مدل‌یابی معادلات ساختاری بی‌حوصلگی دانش‌آموزان بر اساس نظریه‌های ضمنی هوش، معنای زندگی و حمایت از خودمختاری ادراک‌شده [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 37-46]

ث

  • ثابت، مهرداد اثربخشی تلفیق آموزش خودتعیین‌گری و هنر بر کاهش فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 86-96]

ج

  • جباری، نگین ارائه الگوی فرهنگ یادگیری مجازی در مراکز آموزش عالی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 323-333]

  • جعفری، مهران مدل توسعه ای اقتصادی اجتماعی فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 306-316]

  • جعفری، نعمت اله شناسایی شاخص‌های روانشناختی مدارس ایمن [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 67-78]

  • جهانی، حوریه فهم سوگیریهای تصمیم‌گیری مبتنی بر رویکرد علوم شناختی (مورد مطالعه: صنعت مشاوره مدیریت) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 57-71]

  • جهانیان، رمضان شناسایی و تعیین روابط ارکان و مولفه‌های دانشگاه نسل چهارم در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 221-232]

  • جهانیان، رمضان شناسایی ابعاد و مولفه‌های خودرهبری در اعضای هیات علمی با رویکرد اسلامی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 292-305]

ح

  • حاج انزهایی، زهرا آزمون مدل تعامل هواداران، هویت هوادار و تصویر برند تیم های منتحب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 267-274]

  • حافظی، حسین اعتبارسنجی مدل ساختاری دانشگاه نسل سوم مبتنی بر آموزش از دور [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 103-112]

  • حافظی، فریبا بررسی اثربخشی روش تدریس معکوس بر سواد اطلاعاتی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 255-265]

  • حسن مرادی، نرگس شناسایی مولفه‌ های جانشین ‌پروری با تاکید بر آموزش و بررسی وضعیت آنها در بانک تجارت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 230-241]

  • حسن مرادی، نرگس شناسایی عوامل موثر بر مدیریت استعداد (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان جنوب کشور) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 89-102]

  • حسنوند، فضل الله بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی (حل‎مسئله و تصمیم گیری) بر هوش بین فردی، عشق به یادگیری و خودکنترلی در دانش‌آموزان پسر [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 57-66]

  • حسین زاده، بابک ارائه الگوی تأثیر مدیریت منابع‌ انسانی الکترونیک بر بهره‌وری پژوهشی معلمان (مطالعه موردی آموزش‌و‌پرورش استان مازندران) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 242-254]

  • حسینی، محمد علی ارتقاء تعامل مدرسه و خانواده در پیشگیری از سوء رفتارهای اجتماعی نوجوانان: واکاوی ابعاد و مولفه ها با رویکرد کیفی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 190-206]

  • حسینی ابریشمی، ملیحه رابطه طرحواره‌های ناسازگار اولیه با تاب‌آوری تحصیلی در دانشجویان: نقش میانجی‌گری تنظیم شناختی هیجان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 187-198]

  • حسینی خواه، علی آموزش ریاضی: عزم بر قصه گویی تا خلاقیت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 362-372]

  • حقیقت، سارا ارائه مدل ساختاری پیش‌بینی سلامت روان بر اساس ویژگی‌های شخصیت با نقش میانجی تاب‌آوری در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 311-322]

خ

  • خدابخش، آرش ارائه مدل برنامه آموزشی برای دانشگاه‌های نسل چهارم در ایران با رویکرد آمیخته [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 266-278]

  • خدادادی، فاطمه تبیین سهم ابعاد شخصیت در رفتارهای ارتقادهنده سلامت تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 177-186]

  • خنیفر، حسین فهم سوگیریهای تصمیم‌گیری مبتنی بر رویکرد علوم شناختی (مورد مطالعه: صنعت مشاوره مدیریت) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 57-71]

  • خوش نژاد، زهرا شناسایی و تعیین روابط ارکان و مولفه‌های دانشگاه نسل چهارم در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 221-232]

د

  • دامنی، فریدون مقایسه اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی و معنادرمانی بر جهت‌گیری انگیزشی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 341-351]

  • دانش فرد، کرم الله ارائه الگوی آسیب‌شناسی برنامه‌ریزی مسیر شغلی با رویکرد عملکرد بالا با استفاده از تکنیک دلفی فازی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 373-385]

  • داوودی رکن آبادی، ابولفض تاثیر ساحت زیبایی‌شناسی هنری مبتنی بر نمایش خلاق بر فرآیند یاددهی و یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 199-208]

  • دشت بزرگی، زهرا بررسی اثربخشی روش تدریس معکوس بر سواد اطلاعاتی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 255-265]

  • دشمن زیاری، اسفندیار ارایه مدل ارزیابی اثربخشی دوره های مجازی آموزش های ضمن خدمت کارکنان در بانک تجارت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]

  • دهقان زاده، احمد ارایه مدل ارزیابی اثربخشی دوره های مجازی آموزش های ضمن خدمت کارکنان در بانک تجارت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]

ذ

  • ذکریایی، منیژه شناسایی چالش‌ها و شاخص‌های موثر در نگرش‌های کارآفرینی در محتوای کتب‌درسی ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 113-122]

ر

  • ربیعی دولابی، مجید شناسایی عوامل موثر بر مدیریت استعداد (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان جنوب کشور) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 89-102]

  • رحمانی، جهانبخش تدوین و شناسایی مؤلفه های محتوای برنامه درسی دوره ابتدایی با رویکرد شهروند جهانی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 27-36]

  • رزم، فاطمه بررسی اثربخشی روش تدریس معکوس بر سواد اطلاعاتی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 255-265]

  • رستمانه نجف آبادی، ناهید تدوین الگوی رهبری مبتنی بر ارزش بر اساس سند تحول بنیادین آموزش وپرورش وبرنامه درسی ملی در آموزش و پرورش ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 166-177]

  • رضائی، امین تدوین و شناسایی مؤلفه های محتوای برنامه درسی دوره ابتدایی با رویکرد شهروند جهانی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 27-36]

  • رضا زاده بهادران، حمیدرضا تدوین و مدل‌یابی معادلات ساختاری بی‌حوصلگی دانش‌آموزان بر اساس نظریه‌های ضمنی هوش، معنای زندگی و حمایت از خودمختاری ادراک‌شده [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 37-46]

  • رضا قلی، حوریه تبیین سهم ابعاد شخصیت در رفتارهای ارتقادهنده سلامت تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 177-186]

ز

  • زاهد بابلان، عادل مدل یابی عوامل اثرگذار بر حسادت سازمانی در کارکنان دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی: استان های شمال غرب کشور) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 143-156]

س

  • ساکتی، پرویز طراحی الگوی استراتژیک توسعه شایستگی های کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گیلان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 47-56]

  • سبک آرا، مجید طراحی الگوی استراتژیک توسعه شایستگی های کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گیلان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 47-56]

  • سجادی هزاوه، سید حمید آزمون مدل تعامل هواداران، هویت هوادار و تصویر برند تیم های منتحب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 267-274]

  • سعادتمند، زهره ارائه الگوی برنامه درسی مهارت‌های زندگی در دوره ابتدایی از دیدگاه خبرگان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 109-121]

  • سعادتمند، زهره تدوین و شناسایی مؤلفه های محتوای برنامه درسی دوره ابتدایی با رویکرد شهروند جهانی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 27-36]

  • سعیدی، پرویز مدل سازی ساختاری تفسیری مولفه های موثر رشد شرکت های زایشی دانشگاهی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 15-28]

  • سلاجقه، سنجر ارائه مدل مسئولیت اجتماعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 207-217]

  • سلیمانی، نادر طراحی و ارائه الگوی مسئولیت اجتماعی مدارس [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 72-85]

  • سلیمی، مهتاب شناسایی و تعیین روابط ارکان و مولفه‌های دانشگاه نسل چهارم در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 221-232]

  • سلیمی، مهتاب شناسایی ابعاد و مولفه‌های خودرهبری در اعضای هیات علمی با رویکرد اسلامی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 292-305]

  • سودانی، منصور تجربه زیسته پسران نوجوان از ازدواج مجدد مادران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 279-291]

ش

  • شاه طالبی، بدری تدوین الگوی رهبری مبتنی بر ارزش بر اساس سند تحول بنیادین آموزش وپرورش وبرنامه درسی ملی در آموزش و پرورش ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 166-177]

  • شجاعی، سامره مدل سازی ساختاری تفسیری مولفه های موثر رشد شرکت های زایشی دانشگاهی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 15-28]

  • شجاعی، علی اصغر ارائه الگوی تأثیر مدیریت منابع‌ انسانی الکترونیک بر بهره‌وری پژوهشی معلمان (مطالعه موردی آموزش‌و‌پرورش استان مازندران) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 242-254]

  • شریف زاده، محمد رضا تاثیر ساحت زیبایی‌شناسی هنری مبتنی بر نمایش خلاق بر فرآیند یاددهی و یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 199-208]

  • شریفی، اصغر شناسایی متغیرهای هنجاری و رفتاری موثر در عملکرد مدیران مدارس ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 352-361]

  • شریفی، اصغر شناسایی ابعاد فرهنگی و اجتماعی سیستم‌های اطلاعات مدیریت آموزش در قالب یک چارچوب مفهومی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 275-284]

  • شعبان نژاد، رضا طراحی الگو تاثیر حالات روان شناختی بر وفاداری کارکنان سازمان آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 150-165]

  • شفیع زاده، حمید طراحی و ارائه الگوی مسئولیت اجتماعی مدارس [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 72-85]

  • شمس، خلیل ارائه الگوی آسیب‌شناسی برنامه‌ریزی مسیر شغلی با رویکرد عملکرد بالا با استفاده از تکنیک دلفی فازی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 373-385]

  • شوقی، بهزاد نقش واسطه ای ذهن آگاهی در رابطه بین توانایی های شناختی با خردمندی در دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 262-273]

  • شیوندی چلیچه، کامران بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی (حل‎مسئله و تصمیم گیری) بر هوش بین فردی، عشق به یادگیری و خودکنترلی در دانش‌آموزان پسر [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 57-66]

ص

  • صائمی، حسن مقایسه فرآیند آموزش، یادگیری و ارزشیابی در برنامه‌درسی ملی ایران با نظریه‌های برنامه‌درسی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 333-343]

  • صابر گرکانی، افسانه مدلسازی معادلات ساختاری رابطه بین سرمایه روان شناختی با صلاحیت حرفه ای مدیران آموزشی بامیانجیگری فرهنگ سازمانی در مدارس شهرستان دماوند [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 233-244]

  • صابر گرکانی، افسانه ارائه مدل برنامه‌درسی مبتنی بر سرزندگی در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 317-328]

  • صاحب الزمانی، محمد شناسایی ابعاد و مولفه‌های تشکیل‌دهنده و عوامل اثرگذار بر کشف و حمایت استعدادهای دانش‌آموزان دوره متوسطه اول در مناطق محروم [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 167-176]

  • صاحبدل، حسین مقایسه اثربخشی روان درمانی انگیزشی و درمان شناختی-رفتاری بر خود ناتوان‌سازی تحصیلی در نوجوانان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 329-340]

  • صادقی، جمال اثربخشی آموزش شکوفایی بر شوخ‌طبعی و درگیری تحصیلی در دانش‌آموزان (مطالعه موردی: دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر چالوس) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 79-88]

  • صادقیان، منیر اثربخشی تلفیق آموزش خودتعیین‌گری و هنر بر کاهش فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 86-96]

  • صالحی، محمد رابطه ابعاد شوک فرهنگی با روابط بین فردی در دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 395-406]

  • صفاریان همدانی، سعید ارائه مدل برنامه‌درسی محیط کار با رویکرد آینده‌پژوهی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 296-310]

  • صفرزاده، سحر اثربخشی مدیریت زمان بر تعهد به مدرسه و خلاقیت دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم شهر اهواز [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 178-189]

  • صمدی، معصومه طراحی الگوی جامعه‌پذیری دانش‌آموزان متوسطه دوم بر اساس مبانی جامعه‌شناختی سند تحول بنیادین در نظام تعلیم‌وتربیت جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 218-229]

  • صیادی، سعید ارائه مدل مسئولیت اجتماعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 207-217]

ط

  • طبائی، سیده طیبه طراحی و ارائه الگوی مسئولیت اجتماعی مدارس [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 72-85]

  • طهماسبی، رضا فهم سوگیریهای تصمیم‌گیری مبتنی بر رویکرد علوم شناختی (مورد مطالعه: صنعت مشاوره مدیریت) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 57-71]

ع

  • عاشقی، پگاه شناسایی متغیرهای هنجاری و رفتاری موثر در عملکرد مدیران مدارس ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 352-361]

  • عباس پور، عباس شناسایی و رتبه‌بندی ابعاد و مولفه‌های الگوی برند کارفرمایی وزارت آموزش‌وپرورش با استفاده از روش تصمیم‌گیری چندشاخصه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 157-166]

  • عباسپور اسفدن، ُسعید مقایسه اثربخشی روان درمانی انگیزشی و درمان شناختی-رفتاری بر خود ناتوان‌سازی تحصیلی در نوجوانان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 329-340]

  • عبداللهی، عباس رابطه طرحواره‌های ناسازگار اولیه با تاب‌آوری تحصیلی در دانشجویان: نقش میانجی‌گری تنظیم شناختی هیجان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 187-198]

  • عبدالمالکی، شهین تبیین سهم ابعاد شخصیت در رفتارهای ارتقادهنده سلامت تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 177-186]

  • عبدالهی، مژگان شناسایی و تعیین روابط ارکان و مولفه‌های دانشگاه نسل چهارم در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 221-232]

  • عراقیه، علیرضا ارائه الگوی رهبری خلاق در آموزش عالی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 1-12]

  • عزیزی فارسانی، فائزه ارائه الگوی برنامه درسی مهارت‌های زندگی در دوره ابتدایی از دیدگاه خبرگان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 109-121]

  • علی عسکری، مجید آموزش ریاضی: عزم بر قصه گویی تا خلاقیت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 362-372]

غ

  • غلامی چنارستان علیا، عبدالخالق ارائه الگوی آسیب‌شناسی برنامه‌ریزی مسیر شغلی با رویکرد عملکرد بالا با استفاده از تکنیک دلفی فازی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 373-385]

ف

  • فتحی ورنوسفادرانی، لیلا شناسایی و اعتبارسنجی مولفه‌های اصلی دوره‌های توسعه حرفه‌ای اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان با رویکرد یادگیری معکوس فراترکیب و مصاحبه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 13-26]

  • فدوی، محبوبه سادات تدوین الگوی رهبری مبتنی بر ارزش بر اساس سند تحول بنیادین آموزش وپرورش وبرنامه درسی ملی در آموزش و پرورش ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 166-177]

  • فرمانبر، فریبا اثربخشی طرح‌واره درمانی بر دوسوگرایی در ابرازگری هیجانی، تمایزیافتگی خود، ذهنی سازی و حساسیت به طرد در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 245-261]

  • فرهناک، ماندانا ارائه الگوی عناصر برنامه‌درسی تلفیقی تربیت هنری در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 29-40]

  • فکوری، حسین مقایسه فرآیند آموزش، یادگیری و ارزشیابی در برنامه‌درسی ملی ایران با نظریه‌های برنامه‌درسی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 333-343]

  • فلاح، وحید رابطه ابعاد شوک فرهنگی با روابط بین فردی در دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 395-406]

  • فلاح نوش آبادی، مهدی شناسایی و رتبه‌بندی ابعاد و مولفه‌های الگوی برند کارفرمایی وزارت آموزش‌وپرورش با استفاده از روش تصمیم‌گیری چندشاخصه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 157-166]

  • فهیم دوین، حسن مدل توسعه ای اقتصادی اجتماعی فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 306-316]

ق

  • قادری، مصطفی طراحی و اعتباریابی الگوی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در کلاس‌های چندپایه دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 133-142]

  • قاسمی، ابوذر تدوین و اعتبار یابی الگوی برنامه درسی تلفیقی در آموزش مجازی دوره ابتدایی در شرایط همه‎‌گیری کووید-19 [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 137-149]

  • قاسمی، زهرا بررسی جامعه شناختی سطح مشارکت سیاسی فرهنگیان و عوامل اجتماعی موثر برآن (مطالعه موردی : استان اردبیل) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 386-394]

  • قاسمی، سهرابعلی اثربخشی آموزش شکوفایی بر شوخ‌طبعی و درگیری تحصیلی در دانش‌آموزان (مطالعه موردی: دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر چالوس) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 79-88]

  • قباخلو، مریم شناسایی مولفه‌ های جانشین ‌پروری با تاکید بر آموزش و بررسی وضعیت آنها در بانک تجارت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 230-241]

  • قدسی، فرانک اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر ادراک از کیفیت تدریس معلمان، تفکر انتقادی و احساس تعلق به مدرسه در دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 285-295]

  • قلتاش، عباس ارائه الگوی عناصر برنامه‌درسی تلفیقی تربیت هنری در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 29-40]

  • قلمی، زهرا بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی (حل‎مسئله و تصمیم گیری) بر هوش بین فردی، عشق به یادگیری و خودکنترلی در دانش‌آموزان پسر [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 57-66]

  • قنبری، چمران شناسایی چالش‌ها و شاخص‌های موثر در نگرش‌های کارآفرینی در محتوای کتب‌درسی ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 113-122]

  • قنبری، سیروس رابطه ی رهبری توزیعی با تعالی سازمانی مدارس با نقش میانجی توانمندسازی ساختاری و روان-شناختی در معلّمان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 41-56]

  • قورچیان، نادر قلی ارتقاء تعامل مدرسه و خانواده در پیشگیری از سوء رفتارهای اجتماعی نوجوانان: واکاوی ابعاد و مولفه ها با رویکرد کیفی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 190-206]

ک

  • کاووسی، اسماعیل ارایه مدل ارزیابی اثربخشی دوره های مجازی آموزش های ضمن خدمت کارکنان در بانک تجارت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]

  • کدیور، پروین تدوین و مدل‌یابی معادلات ساختاری بی‌حوصلگی دانش‌آموزان بر اساس نظریه‌های ضمنی هوش، معنای زندگی و حمایت از خودمختاری ادراک‌شده [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 37-46]

  • کرایی، امین تجربه زیسته پسران نوجوان از ازدواج مجدد مادران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 279-291]

  • کربلایی هرفته، صغری مقایسه اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی و معنادرمانی بر جهت‌گیری انگیزشی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 341-351]

  • کرم پور، روزا بررسی جامعه شناختی سطح مشارکت سیاسی فرهنگیان و عوامل اجتماعی موثر برآن (مطالعه موردی : استان اردبیل) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 386-394]

  • کرمی، علیمراد طراحی الگوی جامعه‌پذیری دانش‌آموزان متوسطه دوم بر اساس مبانی جامعه‌شناختی سند تحول بنیادین در نظام تعلیم‌وتربیت جمهوری اسلامی ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 218-229]

  • کریمی، احمد اعتبارسنجی مدل ساختاری دانشگاه نسل سوم مبتنی بر آموزش از دور [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 103-112]

  • کلانتری، سجاد ارائه الگوی تأثیر مدیریت منابع‌ انسانی الکترونیک بر بهره‌وری پژوهشی معلمان (مطالعه موردی آموزش‌و‌پرورش استان مازندران) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 242-254]

  • کهنسال کل کناری، مهدی آموزش ریاضی: عزم بر قصه گویی تا خلاقیت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 362-372]

  • کوکبی رحمان، ابراهیم اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر انگیزش تحصیلی، درگیری تحصیلی و کیفیت زندگی در مدرسه دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص شهر همدان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 257-266]

گ

  • گلزاری، زینب شناسایی و اعتبارسنجی مولفه‌های اصلی دوره‌های توسعه حرفه‌ای اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان با رویکرد یادگیری معکوس فراترکیب و مصاحبه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 13-26]

  • گودرزی، محمود بررسی نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین فاکتورهای موفقیت با انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 122-136]

  • گیوکی، ابراهیم ارائه مدل مسئولیت اجتماعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 207-217]

ل

  • لاله، جواد مدلسازی معادلات ساختاری رابطه بین سرمایه روان شناختی با صلاحیت حرفه ای مدیران آموزشی بامیانجیگری فرهنگ سازمانی در مدارس شهرستان دماوند [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 233-244]

  • لطفی عظیمی، افسانه شناسایی شاخص‌های روانشناختی مدارس ایمن [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 67-78]

م

  • ماردپور، علیرضا اثربخشی طرح‌واره درمانی بر دوسوگرایی در ابرازگری هیجانی، تمایزیافتگی خود، ذهنی سازی و حساسیت به طرد در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 245-261]

  • ماشینچی، علی اصغر ارائه الگوی عناصر برنامه‌درسی تلفیقی تربیت هنری در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 29-40]

  • محرابی، حمیرا ارائه الگوی رهبری خلاق در آموزش عالی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 1-12]

  • محسنی، ندا ارتقاء تعامل مدرسه و خانواده در پیشگیری از سوء رفتارهای اجتماعی نوجوانان: واکاوی ابعاد و مولفه ها با رویکرد کیفی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 190-206]

  • محمد خانی، کامران شناسایی و واکاوی موانع موثر بر نشاط سازمانی در سازمان های دولتی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]

  • محمد داوودی، امیرحسین شناسایی و واکاوی موانع موثر بر نشاط سازمانی در سازمان های دولتی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]

  • محمدی، اکبر نقش واسطه ای ذهن آگاهی در رابطه بین توانایی های شناختی با خردمندی در دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 262-273]

  • محمدی، اکبر ارائه مدل ساختاری پیش‌بینی سلامت روان بر اساس ویژگی‌های شخصیت با نقش میانجی تاب‌آوری در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 311-322]

  • محمودزاده، سیدمجتبی شناسایی و رتبه‌بندی ابعاد و مولفه‌های الگوی برند کارفرمایی وزارت آموزش‌وپرورش با استفاده از روش تصمیم‌گیری چندشاخصه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 157-166]

  • محمودی، احمد درک تجربه زیسته دانش‌آموزان پسر پایه دوازدهم رشته تربیت بدنی در ایام همه گیری کووید-19 (یک رویکرد پدیدارشناسانه) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 209-220]

  • محمودی، امیرحسین ارائه الگوی رهبری خلاق در آموزش عالی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 1-12]

  • مختاری بایع کلایی، مهران ارائه مدل برنامه آموزشی برای دانشگاه‌های نسل چهارم در ایران با رویکرد آمیخته [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 266-278]

  • مدنی، سرهاد بررسی جامعه شناختی سطح مشارکت سیاسی فرهنگیان و عوامل اجتماعی موثر برآن (مطالعه موردی : استان اردبیل) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 386-394]

  • مرادی، امید بررسی نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین فاکتورهای موفقیت با انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 122-136]

  • مرادی، جیران بررسی نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین فاکتورهای موفقیت با انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 122-136]

  • مرعشیان، فاطمه سادات بررسی اثربخشی روش تدریس معکوس بر سواد اطلاعاتی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 255-265]

  • مشکی حسن آباد، محمد اعتبارسنجی مدل ساختاری دانشگاه نسل سوم مبتنی بر آموزش از دور [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 103-112]

  • مصطفوی پور، شیما سادات آزمون مدل تعامل هواداران، هویت هوادار و تصویر برند تیم های منتحب لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 267-274]

  • معجونی، حسین رابطه ی رهبری توزیعی با تعالی سازمانی مدارس با نقش میانجی توانمندسازی ساختاری و روان-شناختی در معلّمان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 41-56]

  • معظمی، مجتبی ارایه مدل ارزیابی اثربخشی دوره های مجازی آموزش های ضمن خدمت کارکنان در بانک تجارت [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]

  • معینی کیا، مهدی مدل یابی عوامل اثرگذار بر حسادت سازمانی در کارکنان دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی: استان های شمال غرب کشور) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 143-156]

  • ملک‌زاده، محمد اثربخشی طرح‌واره درمانی بر دوسوگرایی در ابرازگری هیجانی، تمایزیافتگی خود، ذهنی سازی و حساسیت به طرد در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 245-261]

  • ملکی آوارسین، صادق طراحی و اعتباریابی الگوی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در کلاس‌های چندپایه دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 133-142]

  • مهدی نژاد، ولی مقایسه اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی و معنادرمانی بر جهت‌گیری انگیزشی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 341-351]

  • موسوی، اشرف السادات شناسایی ابعاد و مولفه‌های خودرهبری در اعضای هیات علمی با رویکرد اسلامی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 292-305]

  • میرکی زاده محمدآباد، مهناز ارائه الگوی فرهنگ یادگیری مجازی در مراکز آموزش عالی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 323-333]

ن

  • نادری، فرح بررسی اثربخشی روش تدریس معکوس بر سواد اطلاعاتی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 255-265]

  • نادی، محمدعلی ارائه الگوی برنامه درسی مهارت‌های زندگی در دوره ابتدایی از دیدگاه خبرگان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 109-121]

  • ناصریان، جواد شناسایی چالش‌ها و شاخص‌های موثر در نگرش‌های کارآفرینی در محتوای کتب‌درسی ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 113-122]

  • ناطقی، فائزه تدوین و اعتبار یابی الگوی برنامه درسی تلفیقی در آموزش مجازی دوره ابتدایی در شرایط همه‎‌گیری کووید-19 [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 137-149]

  • نامور، یوسف مدل یابی عوامل اثرگذار بر حسادت سازمانی در کارکنان دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی: استان های شمال غرب کشور) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 143-156]

  • نصیری، غلامرضا مدل سازی ساختاری تفسیری مولفه های موثر رشد شرکت های زایشی دانشگاهی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 15-28]

  • نفر، زهرا بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی (حل‎مسئله و تصمیم گیری) بر هوش بین فردی، عشق به یادگیری و خودکنترلی در دانش‌آموزان پسر [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 57-66]

  • نورانی، محسن طراحی الگو تاثیر حالات روان شناختی بر وفاداری کارکنان سازمان آموزش و پرورش [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 150-165]

  • نیک پور، امین ارائه مدل مسئولیت اجتماعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 207-217]

  • نیک نامی، مصطفی شناسایی ابعاد و مولفه‌های تشکیل‌دهنده و عوامل اثرگذار بر کشف و حمایت استعدادهای دانش‌آموزان دوره متوسطه اول در مناطق محروم [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 167-176]

و

  • وفایی فر، گلاویژ طراحی و اعتباریابی الگوی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در کلاس‌های چندپایه دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 133-142]

  • ولیزاده، سمیه تاثیر ساحت زیبایی‌شناسی هنری مبتنی بر نمایش خلاق بر فرآیند یاددهی و یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 199-208]

ه

  • هادی پور، عبادالله شناسایی و واکاوی موانع موثر بر نشاط سازمانی در سازمان های دولتی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]

  • هاشمی، زهرا رابطه طرحواره‌های ناسازگار اولیه با تاب‌آوری تحصیلی در دانشجویان: نقش میانجی‌گری تنظیم شناختی هیجان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 187-198]

  • هاشمی، سید احمد ارائه الگوی عناصر برنامه‌درسی تلفیقی تربیت هنری در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 29-40]

  • هاشمیان، کیانوش اثربخشی تلفیق آموزش خودتعیین‌گری و هنر بر کاهش فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 86-96]

  • هاشمی نژاد، مهناز ارائه مدل ساختاری پیش‌بینی سلامت روان بر اساس ویژگی‌های شخصیت با نقش میانجی تاب‌آوری در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 311-322]

  • هزاوه، مریم شناسایی ابعاد فرهنگی و اجتماعی سیستم‌های اطلاعات مدیریت آموزش در قالب یک چارچوب مفهومی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 275-284]

  • همایونی، علیرضا اثربخشی آموزش شکوفایی بر شوخ‌طبعی و درگیری تحصیلی در دانش‌آموزان (مطالعه موردی: دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر چالوس) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 79-88]

ی

  • یاراحمدی، یحیی بررسی نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین فاکتورهای موفقیت با انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 122-136]

  • یزدان شناس، مهدی شناسایی و رتبه‌بندی ابعاد و مولفه‌های الگوی برند کارفرمایی وزارت آموزش‌وپرورش با استفاده از روش تصمیم‌گیری چندشاخصه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 157-166]

  • یزدانی، حمیدرضا فهم سوگیریهای تصمیم‌گیری مبتنی بر رویکرد علوم شناختی (مورد مطالعه: صنعت مشاوره مدیریت) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 57-71]

  • یوسفی، محسن تجربه زیسته پسران نوجوان از ازدواج مجدد مادران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 279-291]