اکبری، احمد؛ نوید بخش، سیما؛ بخیتاری فایندری، منصوره. (1395). الگوی پیشنهادی نظام مند برای سیاستگذاری در آموزش و پروش، فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری ، 2(3): 172-179.
ترک زاده، جعفر؛ صباغیان، زهرا؛ یمنی دوزی سرخابی، محمد و همکاران. (1392). ارزیابی وضعیت توسعه سازمانی دانشگاه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مجله آموزش عالی ایران، 1(2): 33-50.
جهانیان، رمضان.(1391). بررسی و تحلیل سیاست های توسعه ای آموزش و پرورش ایران در دوره معاصر، فصلنامه تخصصی علوم سیاسی، 19.
صفایی موحد، سعید؛ فلاحی نیا، حسین. (1395)."تدوین برنامه توسعه حرفه ای کارشناسان و مدیران آموزش در شرکت ملی نفت ایران" فصلنامه توسعه آموزش و منابع انسانی، 3(8): 99-122.
طالبی، بهنام؛ سید نظری، نیر؛ سودی، حورا. (1395). ارائه مدل ادراکی سیاستگذاری در آموزش و پرورش ایران، رهیافت شماره 65.
فرهی بوزجانی، برزو؛ صداقت، علی؛ بازرگانی، محمد و همکاران. (1389). "طراحی الگوی توسعه مدیران حوزه بهداشت و درمان و آموزش پزشکی"، مجله طب نظامی، 12: 122-117.
الوانی، سید مهدی؛ پورسید، بهزاد؛ هادی پیکانی، مهربانی. (1388). مروری بر مدل های خط مشی گذاری در نظام آموزش عالی ، مجلس و پژوهش ، 15(59).
Chiaburu D S, Dam K V, Hutchins H M. (2010). "Social Support in the Workplace and Training Transfer: A Longitudinal Analysis." International Journal of Selection and Assessment. 18(2).
Korkmaz M. (2016). “Analytical Report of the Educational System ", Educational Researsh Quarterly, (1):57
Lubienski C. (2018). The Critical Challenge: Policy Networks and Market Models for Education.Policy Futures in Education, 16(2): 156-168.
Silberglit R, David R, Howell & et al. (2016).Factors Affecting University Development the Global Technology, In –Depth Analyses, santamonica, CA: RAND National Security Research Division.
Tong D, Yoon K, Rasiah D. (2016). The main features of the economy underpin a proper educational system, Organizational Behaveir. 5(2).