آکر، دیوید. (1394). دیدگاههای دیوید آکر دربرند سازی، حاجی بابایی، حسن، حاجی بابایی، فاطمه، نشر ادبستان
الهیاری فرد، نجف؛ عباسی، رسول. (1390)، "بررسی الگوی مناسب ساختار سازمانی شرکتهای آموزشی دانشبنیان"، فصلنامه پارکها و مراکز رشد، 8(29): 47-54.
تقی زاده، ه. وشنگو سلطانی فسقندیس، غلامرضا. (1389). "تاثیر اخلاق کسب و کار بر مسئولیت اجتماعی بنگاه". اخلاق در علوم و فناوری، 5(3و4)
فاضل، امیر؛ کمالیان، امین رضا؛ هرندی، آزین. (1396). "رابطه نام و نشان سازی اخلاقی با افزایش اعتبار شرکتها"، فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری، سال دوازدهم، شماره 1
عباسی، لقمان؛ شریفزاده، محمد شریف؛ عبدالله زاده، غلامحسین؛ محبوبی، محمدرضا. (1396). "سازوکار بازاریابی کارآفرینانه در تعاونیهای کشاورزی، رویکرد ویژه به برند سازی"، نشریه کارآفرینی در کشاورزی، دانشگاه علوم کشاورزی و صنایع طبیعی گرگان، 4(2).
محبی، محمدمهدی. (1398)، "رابطه اخلاق کاری و فناوری اطلاعات و ارتباطات با گسترش بازاریابی الکترونیکی"، فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری، 4(1).
Aaker D.A. & Joachimsthaler E. (2000). Brand leadership. Brandweek,41(8): 30-38.
Abimbola T, Kocak A, (2007). Brand, organization identity and reputation:SMEs as expressive organizations. Qualitative Market Research: An International Journal, 10(4): 416-430.
Behzad P. (1999). Ethics in information technology and ethical pathology of communication. Ethics in Science and technology; 14(1-2):1-8.
Carson D and Cromie S. (2010). Marketing Planning in small Enterprises: a model and some Empirical Evidence. The journal of Customer marketing, 7 (3): 5-18.9990
Castaldi S, Caroline S. Giarratana M. (2018). Diversification, Branding, and Performance of Professional Service Firms, Journal of service Research, 21(3): 353-364.
Chang Yu, Wang X, Arnett D. (2018). Enhancing firm performance: The role of brand orientation in business-to-business marketing, Industrial Marketing Management.
Falahati M. (2013). The challenges of the insurance industry in the E-commerce process. Journal of Business Reviews; 25:76-80.
Fan Y. (2005). Ethical Branding and corporate reputation. Corporate Communications: An International Journal; 10(4):341-350.
Fillis I. (2014). Biographical research as a methodology for understanding entrepreneurial marketing, Emerald Insight.
Fuller T, Tian Y. (2006). Social and Symbolic Capital and Responsible Entrepreneurship: An Empirical Investigation of SME Narratives, Journal of Business Ethics,67:287-304.
Haghighikaffash M, Almasifard MR. (2014). Ethical Capacity of Technology, reviewing of telework plan benefits in connecting with corporate social responsibility. Ethics in Science and Technology; 9(3):31-40.
Halme M. (1997). Environmental management paradigm shifts in business enterprises: Organizational learning relating to recycling and forest management issues in two finish paper companies. Vammalan Kirjapaino: University of Tampere.
Holme C. (2008). “Business ethics – Part One: Does it matter?” Industrial and Commercial Training, 40: 248-252.
Hoq M Z, Sulaiman M A, Sharifah A. (2010). The role of ethical brand and its effects on company reputation. Administration and Management Review; 22(1):12-27.
Kapferer J. (1997). Strategic Brand Management. London,Kogan Page.
Nasruddin,E, Bustami R. (2007). The Yin and Yang of CSR Ethical Branding, Asian Academy of Management Journal, 12(2): 83-100
Olsen B, Hill K L. (2005). The impact of perceived Corporate Social Responsibility on Cunsumer Behavior, University of California
Otubanjo B O, Abimbola T, Amujo O. (2010). “Conceptualising the Notion of Corporate Brand Covenant.” Journal of product & Brand Management ,19(6): 410-422
Palazzo G, Basu K. (2007). The Ethical Backlash of Corporate Branding, Journal of Business Ethics, 73:333-346.
Paluszek K. (2006). Ethics and Brand value: Strategic differentiation. Santa Clara University: Markkula Center for Applied Ethics.
Pearson G. (1995). Integrity in Organizations: An alternative business ethic. London:McGraw- Hill Publication.
Wang Catherine L, Ahmad Perveiz K. (2003). Structure & Structural Dimension Knowledge- Based organizations, Measuring Business Excellence, 17:18-25.
Wang H, Merrilees Y (2005). A Brand Orientation Typology for SMEs: A Case Study Research Approach. Journal of Product & Brand Management. 14 (3):155-162.