دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش
شایستگی‌های حرفه‌ای مدیران آموزشی براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

سید کمال علایی موسوی؛ سید احمد هاشمی؛ مهدی باقری

دوره 6، شماره 2 ، اسفند 1399، ، صفحه 234-246

https://doi.org/10.22034/ijes.2021.248652

چکیده
  هدف: این پژوهش با هدف شایستگی حرفه‌ای مدیران آموزش متوسطه کشور براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می‌باشد.روش‌شناسی: روش پژوهش برحسب هدف بنیادی - کاربردی، و برحسب  نحوه گردآوری داده‌ها از نوع داده‌ها آمیخته (کیفی ـ کمی ) از نوع اکتشافی  برحسب روش گردآوری داده‌ها توصیفی از نوع پیمایشی بود. جامعه آماری در بخش کیفی شامل اعضای ...  بیشتر