دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش
اثربخشی نمایش خلاق بر تنظیم شناختی هیجان در نوجوانان تیزهوش پرخاشگر

شادی احدی فر؛ سیمین حسینیان؛ سمیرا وکیلی؛ سوگند قاسم زاده

دوره 7، شماره 1 ، شهریور 1400، ، صفحه 366-375

https://doi.org/10.22034/ijes.2021.538290.1151

چکیده
  هدف: هدف از این پژوهش تعیین اثربخشی نمایش خلاق بر تنظیم شناختی هیجاندر نوجوانان تیزهوش پرخاشگر بود.روش پژوهش: در این مطالعه شبهآزمایشی از طرح پیش آزمون- پس آزمون و پیگیری استفاده شد. جامعه آماری این پژوهش را کلیه نوجوانان تیزهوش دختر که در مدارس استعدادهای درخشان شهر تهران مشغول به تحصیل هستند تشکیل دادند. روش نمونهگیری در این پژوهش ...  بیشتر