دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش
تبیین و طراحی فرایند بین المللی شدن آموزش عالی ایران با رویکرد آمیخته

جمشید عدالتیان شهریاری؛ فرزاد قاسم زاده؛ محمود محمدی

دوره 7، شماره 1 ، شهریور 1400، ، صفحه 217-229

https://doi.org/10.22034/ijes.2021.531766.1069

چکیده
  هدف: پژوهش حاضر با هدف تبیین و طراحی فرایند بین‌المللی‌شدن آموزش عالی با رویکرد آمیخته انجام شد.روششناسی: این مطالعه از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه اجرا آمیخته بود. جامعه پژوهش در بخش کیفی اسناد و مدارک و خبرگان بین‌المللی‌شدن آموزش عالی دانشگاه پیام نور واحد بین‌الملل گرجستان بودند که طبق اصل اشباع نظری تعداد 15 نفر از آنها با ...  بیشتر