دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش
ارتباط الگوی رفتاری غالب و سبک یادگیری ترجیحی با مؤلفه‌های کارآفرینانه فردی به‌ منظور ارائه مدل

گلاره محقق دقیق؛ محمد صالحی؛ مجید فتاحی

دوره 6، شماره 1 ، شهریور 1399، ، صفحه 98-111

https://doi.org/10.22034/ijes.2021.242017

چکیده
  هدف: هدف پژوهش حاضر شناسایی سبک یادگیری ترجیحی و الگوهای رفتاری غالب دانشجویان و بررسی رابطه بین این دو با مؤلفه‌های کارآفرینانه بود.روش: پژوهش حاضر، از نظر هدف، کاربردی و از لحاظ نوع پژوهش توصیفی- پیمایشی بود. روش مطالعه حاضر مبتنی بر روش تحقیق کیفی گراندد تئوری بود که از طریق مصاحبه با تعداد 12 نفر از خبرگان شامل اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها ...  بیشتر