دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش
ارزیابی فعالیت های پرورشی مدارس ابتدایی مبتنی بر سند تحول بنیادین

افسانه ایمن ارشادی؛ کلثوم نامی

دوره 5، شماره 2 ، اسفند 1398، ، صفحه 146-155

https://doi.org/10.22034/ijes.2020.43772

چکیده
   هدف: هدف از پژوهش حاضر ارزیابی فعالیت های پرورشی مدارس ابتدایی مبتنی بر سند تحول بنیادین بود.روش: روش تحقیق حاضر توصیفی - پیمایشی بود. جامعه آماری شامل کلیه مربیان و معاونین پرورشی مدارس ابتدایی ناحیه یک شهر بندرعباس که 131 نفر بودند و از روش سرشماری کامل استفاده شد،  جهت گردآوری داده­ها از فرم ارزیابی فعالیت های پرورشی مدارس ...  بیشتر