دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش
نقش خانواده و مدرسه و معنادهی رابطۀ این دو بر ارتقاء سلامت اجتماعی در زندگی دانش آموزان (مطالعه موردی دبیرستان‌ های دخترانه دولتی آبدانان)

فریبرز اصل مرز؛ علی اصغر غلامی؛ سلمان شادیوند

دوره 5، شماره 2 ، اسفند 1398، ، صفحه 26-37

https://doi.org/10.22034/ijes.2020.43762

چکیده
  هدف: هدف پژوهش حاضر، تأثیرگذاری دو نهاد اساسی خانواده و مدرسه و معنادهی رابطۀ متقابل آن دو در ارتقاء سلامت اجتماعی شدن زندگی دانش آموزان بود. روش: طرح پژوهشی این مطالعه به شیوۀ کیفی  و به روش تحلیل محتواء است که در دو سطح توصیف و تبیین در دبیرستان­های دخترانه دولتی رضوان، زینب و پروین شهرستان آبدانان از توابع استان ایلام به تعداد ...  بیشتر