دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش
بررسی نتایج حاصل از رضایت مشتری بر تبلیغات شفاهی و وفاداری مشتری در پذیرش بانکداری اینترنتی در شهر اهواز

سمیه پوربابادی؛ محمد تمیمی

دوره 3، شماره 1 ، شهریور 1396، ، صفحه 184-196

https://doi.org/10.22034/ijes.2017.43709

چکیده
  بانکداری اینترنت یکی از پدیده‌هایی است که می‌تواند کیفیت خدمات ارائه شده از طرف بانک‌ها به مشتریانش را ارتقا داده و مشتریان نیز به رضایت بیشتر دست یابند. هدف از انجام این تحقیق بررسی نتایج حاصل از رضایت مشتری در پذیرش بانکداری اینترنتی در شهر اهواز انجام گرفت. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از لحاظ ماهیت در دسته تحقیقات توصیفی قرار ...  بیشتر