دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش
تدوین و اعتبار یابی الگوی برنامه درسی تلفیقی در آموزش مجازی دوره ابتدایی در شرایط همه‎‌گیری کووید-19

ابوذر قاسمی؛ ذبیح پیرانی؛ فائزه ناطقی

دوره 8، شماره 1 ، شهریور 1401، ، صفحه 137-149

https://doi.org/10.22034/ijes.2021.530834.1060

چکیده
  هدف: هدف از پژوهش حاضر تحلیل و تبیین الگوی برنامه درسی تلفیقی در آموزش مجازی دوره ابتدایی در شرایط همه‌گیری کووید-19 بود.روش ‌شناسی: پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی، از نظر روش، آمیخته از نوع اکتشافی متوالی و از نظر شیوه گردآوری داده­ها در بخش کیفی داده­بنیان و در بخش کمی، همبستگی و معادلات ساختاری بود. در بخش اول (کیفی) برای انجام ...  بیشتر