دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش
رابطه بین سرمایه روان‌شناختی و مشارکت ورزشی دانش‌آموزان متوسطه

حسن مومنی؛ سمانه لعله ئی؛ سجاد مومنی

دوره 5، شماره 2 ، اسفند 1398، ، صفحه 92-107

https://doi.org/10.22034/ijes.2020.43768

چکیده
  هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر سرمایه روان‌شناختی بر مشارکت ورزشی دانش‌آموزان انجام گرفت. روش: روش پژوهش حاضر توصیفی از نوع همبستگی و از نظر نوع، کاربردی بود. جامعه آماری شامل دانش‌آموزان متوسطه دوره دوم شهرستان دهلران در سال تحصیلی 98-1397بودند که بر اساس جدول مورگان 360 نفر به عنوان حجم نمونه و به روش نمونه‌گیری تصادفی انتخاب شدند. ...  بیشتر