دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش
تأثیر وجدان کاری بر بازخورد کاری کادر آموزشی مقاطع متوسطه شهرستان گلپایگان

منیره کتابچی

دوره 4، شماره 1 ، شهریور 1397، ، صفحه 199-215

https://doi.org/10.22034/ijes.2018.43728

چکیده
  اهداف: این تحقیق با هدف بررسی روابط بین وجدان کاری با عملکرد و بازخورد مثبت کادر آموزشی مقاطع متوسطه شهرستان گلپایگان انجام شده است. لذا در این مقاله­ی کاربردی و آماری در سال 1396 با جامعه آماری 490 نفر زن و مرد (کادر آموزشی) و نمونه­گیری خوشه­ای تصادفی 100 نفر بر اساس آزمون کوکران از کادر آموزشی مقاطع متوسطه - مدیران و مربیان - ازطریق ...  بیشتر