دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش
اثربخشی آموزش مهارت های ذهن آگاهی بر باورهای انگیزشی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر منطقه 5 تهران

مریم سلطانی

دوره 4، شماره 1 ، شهریور 1397، ، صفحه 171-185

https://doi.org/10.22034/ijes.2018.43726

چکیده
  هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر آموزش مهارت های ذهن آگاهی  بر باورهای انگیزشی و پیشرفت تحصیلی دانش­آموزان پسر مقطع متوسطه دوم دبیرستان منطقه 5 شهر تهران بود 30 نفر با استفاده از روش نمونه گیری طبقه ای مرحله ای  از جامعه فوق انتخاب شدند . روش پژوهش حاضر کمی و از لحاظ هدف بنیادی بود.. جهت سنجش متغیر های پژوهش پرسشنامه­های باورهای انگیزشی ...  بیشتر