دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش
شناسایی و اعتبارسنجی مولفه‌های اصلی دوره‌های توسعه حرفه‌ای اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان با رویکرد یادگیری معکوس فراترکیب و مصاحبه

محمدرضا احتشامی؛ زینب گلزاری؛ لیلا فتحی ورنوسفادرانی

دوره 8، شماره 2 ، اسفند 1401، ، صفحه 13-26

https://doi.org/10.22034/ijes.2021.541526.1181

چکیده
  هدف: پژوهش حاضر، به جهت طراحی الگوی دوره‌های توسعه حرفه‌ای اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان با رویکرد یادگیری معکوس انجام شد.روش شناسی: این پژوهش از نظر هدف کاربردی و روش مورد استفاده فراترکیب بود. نمونه اولیه‌ای مشتمل بر 3152 پژوهش که از پایگاههای علمی از سالهای 2000 تا 2020 به دست آمد که  پس از غربالگری از نظر عنوان، چکیده، محتوا، روش‌شناسی ...  بیشتر