دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش
تدوین الگوی رهبری مبتنی بر ارزش بر اساس سند تحول بنیادین آموزش وپرورش وبرنامه درسی ملی در آموزش و پرورش ایران

ناهید رستمانه نجف آبادی؛ محبوبه سادات فدوی؛ بدری شاه طالبی

دوره 8، شماره 1 ، شهریور 1401، ، صفحه 166-177

https://doi.org/10.22034/ijes.2021.540897.1176

چکیده
  هدف: با توجه به اهمیت سندهای تحول بنیادین و برنامه‌درسی ملی در برنامه‌های آموزش‌وپرورش، پژوهش حاضر با هدف تدوین الگوی رهبری مبتنی بر ارزش بر اساس سند تحول بنیادین و سند برنامه‌درسی ملی در آموزش‌وپرورش ایران انجام شد.روش‌شناسی: این مطالعه کاربردی و از نظر شیوه اجرا کیفی بود. جامعه پژوهش دو سند تحول بنیادین و برنامه‌درسی ملی در ...  بیشتر