دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش
بررسی پیامدهای حاصل از مدرسه تراز با رویکرد سند تحول بنیادین

محبوبه سبحانی؛ حسن شهرکی پور؛ اصغر شریفی

دوره 7، شماره 2 ، اسفند 1400، ، صفحه 289-298

https://doi.org/10.22034/ijes.2021.538979.1157

چکیده
  هدف: هدف پژوهش حاضر بررسی پیامدهای حاصل از مدرسه تراز با رویکرد سند تحول بنیادین بود.روش‌شناسی: پژوهش حاضر ترکیبی (کیفی و کمی) بود. جامعه بخش کیفی مدیران، مسئولان و خبرگان آموزش‌وپرورش و مدارس پیشرو مانند صالح، پژوهش و سبز شهر تهران بودند که طبق اصل اشباع نظری تعداد 20 از آنها با روش نمونه‌گیری هدفمند به‌عنوان نمونه انتخاب شد. جامعه ...  بیشتر