دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش
شناسایی ابعاد و مولفه‌های ارتقای انگیزه معلمان در فرایند تعلیم‌وتربیت

الهام هادی پور؛ مجتبی معظمی؛ غلامعلی احمدی

دوره 7، شماره 1 ، شهریور 1400، ، صفحه 111-120

https://doi.org/10.22034/ijes.2021.527828.1032

چکیده
  هدف: هدف این پژوهش شناسایی ابعاد و مولفه‌های ارتقای انگیزه معلمان در فرایند تعلیم‌و تربیت بود.روش شناسی‌: نوع تحقیق بر اساس هدف، کاربردی و بر اساس روش اجرا اکتشافی از نوع کیفی بود. جامعه پژوهش اسناد و متون انگیزه معلمان در فرایند تعلیم‌وتربیت و خبرگان و پژوهشگران در رشته‌های علوم تربیتی شهر تهران در سال 1399 بودند. نمونه پژوهش طبق ...  بیشتر