دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش
شناسایی و رتبه‌بندی عوامل نگرشی مرتبط با آموزش تجارت الکترونیکی در خرید (مطالعه موردی:دانشجویان واحد الکترونیک دانشگاه خوارزمی)

مهرداد بنداری؛ سهیل سرمد سعیدی؛ بهروز قاسمی

دوره 6، شماره 2 ، اسفند 1399، ، صفحه 138-151

https://doi.org/10.22034/ijes.2021.242038

چکیده
  هدف: پژوهش حاضر با هدف شناسایی و رتبه‌بندی عوامل نگرشی مرتبط با آموزش تجارت الکترونیکی در خرید انجام شد. روش: روش پژوهش ازنظر هدف کاربردی و ازنظر شیوه گردآوری اطلاعات، توصیفی ‌- پیمایشی بود. جامعه آماری تحقیق تمامی  دانشجویان واحد الکترونیک دانشگاه خوارزمی بودند. در این پژوهش از بین دانشجویان واحد الکترونیک دانشگاه خوارزمی به ...  بیشتر