دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش
رابطه رهبری تحول آفرین با خلاقیت با میانجی گری یادگیری سازمانی

مریم قادری شیخی آبادی؛ سیروس قنبری

دوره 7، شماره 1 ، شهریور 1400، ، صفحه 15-25

https://doi.org/10.22034/ijes.2021.524381.0

چکیده
  هدف: هدف این پژوهش بررسی رابطه ­رهبری تحول­آفرین با خلاقیت با میانجی­گری یادگیری سازمانی بود.روش شناسی: این پژوهش توصیفی و از نوع مطالعات همبستگی بود. جامعه پژوهش تمامی معلمان مدارس متوسطه شهر کرمانشاه به تعداد 5900 نفر و نمونه آماری تعداد 360 نفر بودند که با روش نمونه­گیری تصادفی ساده و بر مبنای جدول کرجسی و مورگان انتخاب شدند. ...  بیشتر